درب های قدیمی را با درب های ضد خرابکاری یا ضد سرقت جایگزین کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 19 فروردين 1402
بازدید : 5207
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر



امروزه با وجود تنوع درب های ضد سرقت باکیفیت و با امنیت بالا، کم کم درب های معمولی قدیمی که به راحتی توسط سارقان باز و یا شکسته می شوند جای خود را به درب های ضد سرقت می دهند و اکثر افراد درب های ضد سرقت را به عنوان انتخاب می کنند. ترجیح آنها

در این میان، کسانی هم هستند که می خواهند درب قدیمی را با درب ضد سرقت جایگزین کنند، اما به دلیل هزینه های سنگین بازسازی و تخریب ساختمان، تمایلی به این کار ندارند. قول می دهیم با مطالعه این مطلب بتوانید درب قدیمی را با درب سارق جایگزین کنید و امنیت منزل خود را بدون تخریب ساختمان یا ساختمان افزایش دهید. با ما بمان.


چرا درب قدیمی را با درب ضد سرقت تعویض کنید؟

درب های سنتی و قدیمی نسبت به درب های ضد سرقت مشکلات زیادی دارند، مزایای درب های ضد سرقت بسیاری از افراد را ترغیب کرده تا درب های قدیمی خود را دور بیندازند و این درب های مطمئن را جایگزین آن کنند. در زیر می توان به مقایسه درب های قدیمی با درب های ضد سرقت اشاره کرد.

- قفل های قدیمی به راحتی شکسته و باز می شوند در حالی که قفل های ضد سرقت قابل باز شدن نیستند.

- صدا، گرد و غبار، رطوبت و گرما به بسیاری از این درب ها منتقل می شود، در حالی که درب های ضد سرقت از صدا، رطوبت، گرد و غبار و گرما عایق هستند.

- لولاهای معمولی درب به راحتی با فشار یا ضربه دستگیره شکسته می شوند. در صورتی که لولاهای درب های ضد سرقت مخفی بوده و شکسته نمی شوند.

تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت



چگونه می توانید درب ورودی خود را با تعویض درب قدیمی ایمن تر کنید؟

انواع درب های امنیتی در بازار ایران موجود می باشد. ابعاد این درب ها متفاوت است و با توجه به ابعاد و طراحی این درب ها می توان تعیین کرد که آیا می توانید درب قدیمی و ضد سرقت را بدون آسیب رساندن به آن تعویض کنید. در واقع تعویض درب های معمولی و درب های ضد سرقت بدون آسیب و تولید با توجه به ابعاد فریم انجام می شود. مهمترین عامل در این مورد اندازه داخلی قاب درب قدیمی است.

متاسفانه در برخی از ساختمان ها درب های ایمن و مرغوب تعبیه نمی شود و حتی گاهی چهارچوب درب طبق استاندارد ساخته نمی شود. اگر قصد دارید درب ها را بدون تخریب تعویض کنید، باید ابعاد درب ضد سرقت را سفارش دهید و درب شما بر اساس این ابعاد سفارشی می شود.

به طور کلی درب های پیش ساخته موجود در بازار ایران به سه دسته درب ایرانی، ترکی و چینی تقسیم می شوند.

بر اساس این ابعاد مشخص می شود که برای تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت نیاز به تخریب یا ساخت و ساز دارید. پاسخ به این سوال بستگی به ابعاد استاندارد درب های ضد سرقت دارد. با توجه به این ابعاد استاندارد فضای مورد نیاز برای نصب درب ضد سرقت ترکی باید حداقل 220x5.115 و حداکثر 116x221 و حداقل 210x5 باشد.5 شما به 105.5 نیاز دارید. و حداکثر 211x106.

در صورت وجود این اماکن، بدون نیاز به تخریب و بازسازی، تعویض انجام می شود و درب ضد سرقت در چارچوب درب قدیمی نصب می شود.


نکات مهم در تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت

- برای به دست آوردن ابعاد داخلی قاب باید از قابل توجه ترین قسمت قاب در یک طرف (عرض و ارتفاع) تا قابل توجه ترین قسمت در طرف دیگر (عرض و ارتفاع) اندازه گیری کنیم. در واقع ابعاد مفید (عرض و ارتفاع) دهانه قاب را برای عبور از آن بدست می آوریم.

- با توجه به اندازه استاندارد درب های ضد سرقت چینی و ایرانی، فضای نصب درب باید حدود نیم تا یک سانتی متر بزرگتر از ابعاد درب های ضد سرقت باشد. در این صورت برای تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت نیازی به برداشتن قاب قدیمی نیست. در واقع اگر اندازه قسمت داخلی چهارچوب بزرگتر از فضای مورد نیاز برای نصب باشد، می توانید با جوش دادن قوطی ها و برش دادن آنها به اندازه دلخواه، فضای اضافی را پر کرده و چارچوب درب جدید را روی چهارچوب قدیمی نصب کنید. بدون شکستن مراحل تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت

اما اگر اندازه (عرض) در قاب کمتر از فضای مورد نیاز برای نصب (حدود 3 سانتی متر) باشد، باید قطعه ای را مطابق با اندازه دلخواه برش داده و برش دهید، سپس قطعه ضد سرقت را تعویض کنید. قاب درب بدون آسیب رساندن به چارچوب مراقب باشید به دیوار آسیب نرسانید.

- توجه داشته باشید که در هر دو مورد تعویض، چهارچوب درب قدیمی به طور کامل یا جزئی قابل مشاهده است. برای پوشاندن آن می توانید محیط درب امنیتی را با ام دی اف، چوب یا پروفیل متناسب با رنگ درب بپوشانید.


- از آنجایی که درب های ضد سرقت چینی دارای درزگیر لاستیکی هستند که در برابر گرد و غبار، صدا و گرما عایق می باشند، لازم است پس از پوشاندن چهارچوب قدیمی، فریم جدید را فوم کرد تا تمامی منافذ آن بسته شود و از انتقال جلوگیری شود. گفت شی

مراحل تعویض درب قدیمی خود با درب ضد سرقت

1- پس از ثبت درب تعویضی، نصاب شرکت مومن درب به شما مراجعه کرده و داخل قاب قدیمی شما را بررسی می کند.

2- درب های ضد سرقت به اندازه شما به صورت سفارشی ساخته شده و بین 72 ساعت تا 7 روز کاری ارسال می شود.

3- چهارچوب درب ضد سرقت روی چهارچوب درب قدیمی یا در جای خود جوش داده می شود.

4- دیوار پشتی درب ضد سرقت با مصالح ( مصالح ساختمانی مانند سیمان و ماسه و یا فوم فشرده پلی یورتان ) و سنگ مرمر برای افزایش مقاومت درب پر می شود. اگر این کار را نکنیم قدرت عایق درب ضد سرقت کاهش می یابد. علاوه بر این، مقاومت درب در برابر نفوذگران کاهش می یابد.

5- پس از خشک شدن بتن، برای پوشاندن چهارچوب درب قدیمی، در دو طرف چهارچوب (جلو و پشت)، پیچ و مهره های چوبی بر روی اسکلت فلزی قدیمی نصب می شود و کاملاً از دید خارج می شود.

6- به طور معمول فرآیند تعویض درب قدیمی و نصب درب جدید 3-4 ساعت طول می کشد.

ماخذ مقاله: 

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com